EDI Hacia la Revolución 4.0: desafíos de la Universidad Técnica Nacional en la educación del siglo XXI
Keywords:
Revolución 4.0, Desafíos, Universidad Técnica Nacional, Educación, Siglo XXIAbstract
El desarrollo de la economía productiva (implantación de la agricultura y ganadería) en el periodo denominado Neolítico, que caracterizó los orígenes de la historia de la humanidad, se fundamentó en la utilización de la fuerza humana y de los recursos energéticos provenientes de la naturaleza, sustentados en la utilización del sol, el agua, el viento, la biomasa y apoyados por la potencia de animales domesticados.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
All articles in the Revista Académica Arjé are published under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-NC-SA 4.0).
This means that:
-
Attribution: Proper credit must be given to the original authors, a link to the license must be included, and any changes made must be indicated.
-
NonCommercial: The material may not be used for commercial purposes.
-
ShareAlike: If the work is adapted or remixed, the resulting version must be distributed under the same license.
More information at: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.en